Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Karin Lindell 25 maj, 16:50
Det är ett pass lördag 13 juni kl 07.30-12.00 som vi tyvärr inte kan ta (vi tog ett annat pass). Är det någon som kan tänka sig att ta det?
Karin Lindell 4 jun, 17:27
Hej å hå! Ingen som kan den 13 juni 07.30-12.00? (Vi har studentfirande och har ingen möjlighet att ta denna dag.)
Sofia Berg 5 jun, 08:34
Jag skulle kunna, i alla fall delvis. Ludde åker till Italien då men vi har inte fått avresetid än. Så om ingen annan kan kan jag täcka upp i alla fall delar av passet.
Sofia Berg 9 jun, 07:04
Han ska åka 8.00 så efter det kan jag åka upp till MP.
Cajsa Älgenäs 9 jun, 07:56
Tusen tack Sofia!